اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

یادگیری 6000 واژه انگلیسی به این آسانی نبوده است!

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • یادگیری 6000 واژه انگلیسی به این آسانی نبوده است!



    Learn English 6000 Words

    Learn English 6000 Words نام اپلیکیشنی قدرتمند است که کمک شایانی به افرادی که مایل به یادگیری لغات انگلیسی هستند می‌نماید. با این اپلیکیشن می‌توانید دایره لغات خود را گسترش داده و زبان انگلیسی را به راحتی و در محیطی مناسب فرا بگیرید.

    Learn English 6000 Words اپلیکیشنی است که با روشی کاملا هوشمندانه سعی در آموزش افزون بر 6000 لغت پر کاربرد انگلیسی دارد.



    اولین موضوعی که در این اپلیکیشن توجه را به خود جلب می کند این است که می‌توان محیط نرم‌افزار و آموزش‌های ارائه شده را به طور کامل به فارسی و اکثر زبان‌های زنده دنیا تغییر داد. این موضوع باعث می‌شود تا کاربرانی که تسلط کامل به زبان انگلیسی ندارند بتوانند به راحتی با آن تعامل کرده و پروسه‌ی یادگیری را تسریع نمایند.

    پس از آنکه برای اولین بار وارد محیط اپلیکیشن شوید، از شما خواسته می‌شود تا زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایید که در اینجا می‌بایست فارسی را انتخاب کنید.

    سپس وارد مرحله‌ی مقدماتی خواهید شد. در این مرحله دسته‌بندی‌های مختلفی مانند خانواده، ورزش، کار و غیره وجود دارند که شرایط خاصی را برای کاربر به وجود می‌آورند تا لغات مرتبط با آن شرایط را فراگیرند.



    در تمامی مراحل آموزشی مهارت‌های نوشتن و شنیدن کاربر مورد آزمایش قرار می‌گیرند. روش و نوع آموزش لغات در این اپلیکیشن به گونه‌ای است که کاربر می‌تواند ظرف مدت زمان کوتاهی دامنه‌ی لغات انگلیسی خود را به طور محسوسی افزایش دهد.

    پس از کسب 1000 امتیاز وارد مرحله‌ی متوسط و بعد از آن پیشرفته خواهید شد.

    نکته جالب در مورد Learn 6000 Words این است که علاوه بر انگلیسی، می‌توانید زبان‌های لهستانی، اسپانیایی، روسی، فرانسوی و آلمانی را نیز یاد بگیرید. البته در این مقاله صرفا به معرفی نسخه‌ی آموزش زبان انگلیسی این اپلیکیشن پرداختیم. چنانچه مایل به یادگیری زبان‌های فوق هستید با یک جستجوی ساده می‌توانید نسخه‌ی مورد نظر خود را دانلود نمایید.

    این اپلیکیشن رایگان بوده و برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.
    برگرفته از:زومیت

    لینک دریافت از بازار
    لینک دریافت از گوگل پلی
    گر خسته ای بمان و اگر خواستی بدان: ما را تمام لذت هستی به جستجوست ...
    اگر مطالب این سایت برایتان مفید بود، لطفا با مشارکت و به اشتراک گذاشتن تجربیات ارزشمند خود، آن را برای خود و دیگران پربارتر کنید!


    Webitsa.com
    Linkedin Profile

  • #2
    با سلام و خسته نباشین خدمت مدیر گروه.من این برنامه رو دارم خیلی عالی هست ب خصوص ک هر روز یاد اوری میکنه ک برم و لغت اون روز و مطالعه کنم
    کاغذ سفید را هر چقدر هم زیبا و تمیز باشد کسی قاب نمیگیرد...برای ماندگاری در ذهن ها باید حرفی برای گفتن داشت!!!

    نظر

    صبر کنید ..
    X