اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

گروه مترجمین آسان ترنسلیت (( Asan Translate ))

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • گروه مترجمین آسان ترنسلیت (( Asan Translate ))

    گروه فوق تخصصی آسان ترنسلیت با همکاری تعدادی از اساتید دانشگاه در رشته زبان و همچنین با جمع آوری مدرسان زبده زبان از موسسات مختلف توانسته است مرکزی را فراهم آورد که ترجمه تخصصی تمامی متون را با حساسیت و دقت بالا انجام می دهد . ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی از پرحجم ترین ترجمه های تخصصی متون این مرکز می باشد . همچنین این مرکز برای ترجمه های فوری با قیمت ارزان تر از سایر مراکز برنامه ریزی خاص کرده است تا بتواند ترجمه مقاله ، ترجمه تخصصی کتاب ، ویراستاری مقاله های خارجی آی اس آی (ISI) و ترجمه سایر متن های حساس را با دقت کافی انجام دهد . همچنین آسان ترنسلیت توانسته است با گردآوری و سازماندهی تایپیست های برتر کشور انجام کار تایپ ارزان و فوری را هم در دستور کار خود قرار دهد . تایپ فارسی و انگلیسی و تایپ فرمول دار در رشته های مختلف درسی و تحصیلی همگی در این مرکز در اسرع وقت و با قیمت خوب انجام می شود .



    وقتی کلمه دانشجو به میان می‌آید ، همیشه تعرفه کارها هم در ترجمه دانشجویی و هم در تایپ دانشجویی ، به ارزان تغییر پیدا می‌کند . البته این بدان معنی نیست که دانشجو کیفیت مناسب نخواهد ، هرگز . ولی دانشجو دوست دارد که همیشه از تخفیف‌های ویژه‌ای که مؤسسات ترجمه مثل آسان ترنسلیت در اختیارشان می‌گذارد ، استفاده کنند و هم زمان ترجمه‌ های خوبی را در رشته‌ های دانشگاهی برای پروژه‌ هایشان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ، حتی کارشناسی تحویل بدهند . بعضی از موارد دیده شده که اساتید دانشگاهی حجم‌های بالایی از ترجمه برای کتاب‌های مختلف ، برای مقالات ، برای پروژه‌های مختلف تحقیقاتی در اختیار آسان ترنسلیت قرار می‌دهند و امروزه این مؤسسه توانسته است یکی از بهترین مؤسسات تایپ و ترجمه در کشور باشد و اعتماد قابل توجهی از دانشجویان و اساتید را در دانشگاه‌های مختلف تهران ، اصفهان ، تبریز ، شیراز و شهرهای دیگر جلب کرده است . یکی از دلایل موفقیت مؤسسه آسان ترنسلیت بازخوانی بسیاری از مقالات ترجمه شده حتی در کیفیت خوب و نه عالی هست و خیلی از مؤسسات در کیفیت‌های عالی یا همان طلایی بازخوانی را انجام می‌دهند ولی آسان ترنسلیت توانسته است در کیفیت خوب هم بازخوانی سریع را داشته باشد که این بسیار در رضایت مشتریان برای ترجمه متون تخصصی ، ترجمه کتاب ، ترجمه مقاله ، رشته‌های مختلف مدیریت ، روان‌شناسی ، حسابداری و سایر رشته‌ها مثل معماری ، مکانیک ، نرم‌افزار ، عمران و برق تأثیر زیادی داشته است . بنابراین ترجمه دانشجویی ارزان همیشه وجود دارد و دانشجو آن را از مؤسسه درخواست می‌کند و خدا را شکر آسان ترنسلیت توانسته است با درایتی که با مترجمان خودش داشته است و با صحبت با آن‌ها و همچنین تایپیست‌ های محترم این شرایط را فراهم کند تا دانشجویان رشته‌های مختلف بتوانند از تخفیف‌های ویژه‌ای برای انجام کار ترجمه و تایپ برخوردار شوند .
    انجام کار تایپ فارسی و انگلیسی فوری و ارزان و سفارش ترجمه متون تخصصی مدیریت و روانشناسی و حسابداری و پزشکی و ترجمه مقاله و کتاب و ویراستاری توسط آسان ترنسلیت
صبر کنید ..
X