اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

موسسه ترجمه پارس68

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • موسسه ترجمه پارس68

    ترجمه تخصصی

    با توجه به تعداد بالای مترجمین سایت translate68 برای ترجمه متن ، مقاله شما با ارزیابی اولیه به متخصص آن حوزه ارجاع داده می شود تا نتیجه ترجمه مقاله شما یک ترجمه تخصصی قوی و بدون اشکال باشد.
    بطور مثال اگر متن شما مربوط به رشته مهندسی برق می باشد مقاله شما برای ترجمه تخصصی متن به یک شخص تحصیل کرده در آن حوزه داده می شود.

    ترجمه تخصصی



    ترجمه مقاله

    شرکت پارس 68 تخصص خاصی در ترجمه مقاله و متون تخصصی دارد. این شرکت با بهره گیری از بهترین مترجمین مقالات شما را سلیس و روان ترجمه میکند.

    این مساله را در نظر داشته باشید که مقالات خود را به هر شرکت نامعتبری نسپارید.حتما تحقیق کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه متن خود کنید

    شرکت پارس 68 برای پولی که شما بابت ترجمه مقاله پرداخت کرده اید ارزش قائل میباشد و کیفیت را در سرلوحه کار خود قرار داده است

    دانشجویان به دلیل تحقیقات زیادی که در زمینه رشته خود انجام میدهند نیاز زیادی به ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات تخصصی و ترجمه کتاب های مربوط را دارند. ما ترجمه مقاله ها را برای دانشجویان عزیز راحت کردیم تا با هزینه ای بسیار کم ترجمه مقاله خود را انجام داده و باعث سرافرازی کشور عزیزمان شوند.

    ترجمه متن

    ترجمه متن

    امروزه با گسترش رشته های تخصصی و بوجود آمدن علوم جدید در زمینه های مهندسی ، پزشکی ، فنی ، هنر ، علوم سیاسی ، سبک زندگی و …… تقاضاها بیشمار متفاوتی برای ترجمه متن بوجود آمده که قطعا با در اختیار داشتن چند مترجم نمی توان پاسخ مناسبی به این تقاضا های گوناگون ارایه کرد.

    بنابر این برای حفظ کیفیت ترجمه متن ها نیاز بود تا به یک گروه بزرگ از مترجمین خبره ، کوشا و متخصص دست یابیم. نیاز به یک گروه بزرگ برای ترجمه متن ها باعث گردید دست به ایده های نو و خلاقانه بزنیم . مجموعه این ایده ها سایت ترجمه ای می باشد که در حال حاضر آن را مشاهده می کنید. این سایت ترجمه با کوتاه کردن مسیر میان کارفرمایان و مجریان توانسته ضمن بالا بردن کیفیت ترجمه متن ها هزینه ها را نیز بسیار کاهش دهد. این کاهش هزینه ها خود باعث اقبال بیشتر دانشجویان و صرفه جویی در زمان محققین گشته که تنها از این بابت تلاش هایمان را موفق و موثر در پیشرفت کشور می دانیم.

    ترجمه کتاب

    ترجمه کتاب

    سایت ترجمه پارس 68 این امکان را برای شما فراهم آورده تا شما عزیزان بتوانید کتاب های خود را بصورت کلی یا بصورت یک بخش برای ترجمه تخصصی به ما بسپارید. برای سفارش ترجمه کتاب می توانید کتاب را برای ما ارسال کنید یا بصورت حضوری به دست ما برسانید. در ترجمه کتاب زمان فاکتور با اهمیتی است که حتما بعد از بررسی میزان محتوی و پارامتر های ترجمه کتاب مدت زمان انجام آن به اطلاع شما خواهد رسید. هزینه های ترجمه کتاب نیز مانند هزینه های ترجمه متن می باشد و با یکسان سازی حدود صفحات هزینه آن نیز به شما اعلام خواهد شد.

    البته ترجمه کتاب های فنی و ادبی کاملا با یکدیگر متفاوت است . از این رو اگر در کتاب از آرایه های ادبی استفاده شده باشد ترجمه آن زمان و دقت بیشتری طلب می کند از این رو هزینه ترجمه کتاب های ادبی متفاوت از دیگر موارد است.

    سایت ترجمه

    سایت ترجمه

    در زندگی امروز که همراه با پیشرفت تکنولوژی سرعت انجام وظایف و کار ها بسیار افزایش یافته است .
    نیاز دیده شد تا با راه اندازی یک سایت ترجمه بزرگ با الگو برداری از نمونه های موفق سایت های ترجمه جهانی ، از این پیشرفت در این حوزه نیز استفاده شود تا با ارایه این خدمات به دانشجویان درکنار افزایش سرعت انجام پروژه ها و ارتقا کیفیت ، هزینه ها را نیز کاهش داد .
    سایت ترجمه translate68 مفتخر است در این زمینه گام کوچکی برای سهولت دانشجویان برداشته است.
    ازجمله خدمات سایت ترجمه پارس 68 : ترجمه تخصصی ، ترجمه مقاله ، ترجمه کتاب ، ترجمه متن
صبر کنید ..
X