اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

پاسخ به برخی ایمیل های کاربران

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • پاسخ به برخی ایمیل های کاربران

    متن ایمیل

    باسلام و عرض خسته نباشید، ما فارغ التحصیل مترجمی زبان انگلیسی هستیم و از طریق یکی از اساتید خود با سایت شما اشنا شدیم. آیا شما مایل به عضو گیری مترجم جدید هستید؟
    با تشکر از شما


    Fri, May 22, 2009 at 10:50


    پاسخ


    سلام دوست عزیز،

    در برنامه ی ما دو سایت پیش بینی شده است.

    سایت فعلی که عضویت در آن رایگان و آزاد است. اعضاء در این سایت و در بخش انجمن ها دارای یک کنترل پنل اختصاصی هستند که دارای امکانات زیادی است. از جمله امکان فرستادن پیام خصوصی برای یکدیگر، اشتراک در موضوعات، امکان ایجاد کلوپ ، معرفی خود به دیگران و...

    در حال حاضر سعی ما بر این است که ان شاء ا... این سایت تبدیل به مکانی مفید برای دانشجویان، مترجمان و علاقه مندان شود و دانشجویان و مترجمان در آن بتوانند به مطالب مفید دسترسی داشته باشند و به راحتی با هم درارتباط باشند و به بحث و تبادل نظر بپردازند و مشکلات خود را مطرح و به کمک هم آن را مرتفع سازند.

    و سایت دوم، که در مراحل ابتدایی است و ما فعلا در حال بررسی سیستم های آنلاین، حرفه ای و مدرن ترجمه هستیم که در دنیا در حال استفاده است. و راه اندازی آن به زمان زیادی احتیاج دارد.

    اولویت ما در سایت دوم استفاده از مترجمان و اعضای فعال سایت اول است. هر عضو با شرکت در مباحث و ارائه مطلب در سایت اول مترجم آنلاین (سایت فعلی)، امتیاز کسب می کند، جایگاه خود را ارتقاء می بخشد و برای خود سابقه ای ایجاد می کند که قابل استناد برای ما و دیگران است.

    نا گفته نماند که هم اکنون نیز افراد به خاطر نام سایت ما، برای ترجمه به آن مراجعه می کنند، اما در حال حاضراین امکان برای ما فراهم نیست.

    با تشکر

    مدیر سایت مترجم آنلاین
    گر خسته ای بمان و اگر خواستی بدان: ما را تمام لذت هستی به جستجوست ...
    اگر مطالب این سایت برایتان مفید بود، لطفا با مشارکت و به اشتراک گذاشتن تجربیات ارزشمند خود، آن را برای خود و دیگران پربارتر کنید!


    Webitsa.com
    Linkedin Profile
صبر کنید ..
X