اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

حداقل هزینه مهاجرت به عمان

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • حداقل هزینه مهاجرت به عمان

    طی 100 سال گذشته عمان دستخوش تغییرات زیادی شده است که می توان گفت میزان چشمگیری از این تغییرات مثبت بوده و موجب رشد این کشور شده است. امروزه مهاجرت به عمان و سفر به این کشور جزو 10 انتخاب اول مهاجرین است، دارای اقتصاد رو به رشد، دارای سرانه داخلی ناخالص ملی جزو 40 کشور برتر دنیا، جزو 45 کشور برتر دنیا از نظر قدرت خرید و میانگین درآمد مردم، به دور از تنش های سیاسی، و… است که تنها گوشه ای از پیشرفت های اخیر این کشور به شمار می رود.

    همانطور که پیش تر گفته شد عمان به دسته کشورهایی پیوسته که مورد توجه و علاقه مهاجرین هستند. دولت این کشور برای جذب بهتر مهاجرین روش های متعددی را فراهم آورده تا متقاضیان بتوانند راحت تر به این کشور پر رونق مهاجرت کنند. در ادامه برخی از این روش ها را معرفی میکنیم:
    1. مهاجرت کاری
      شما اگر قصد مهاجرت به عمان از طریق کار را دارید کافی است از طرف یک کارفرما عمانی جاب آفر دریافت کنید. برای اخذ ویزا کاری باید حدود 20 ریال عمان بپردازید و (این هزینه می تواند تغییر کند) نیروی کاری که مورد پذیرش عمان است باید در محدوده سنی 21 تا 60 سال باشد. در صورتی که درآمد شما به ماهی 300 ریال عمان در یک شغل ارشد رسید و در مکانی به نام خود یا کافرما ساکن شدید می توانید برای همسر و فرزندان زیر 21 سال خود ویزای همراه اخذ کنید.
    2. مهاجرت تحصیلی
      در عمان می توان در مقاطع تحصیلی مختلف از مدرسه تا دکتری تحصیل کنید. دانشگاه های معتبر عمان دارای سایت هایی هستند که در آنها مدارک، شرایط و هزینه های مورد نیاز برای متقاضیان شرح داده شده است. اما به طور کلی هزینه تحصیل در دوره کارشناسی حدودا 1000 تا 2500 دلار، در دوره کارشناسی ارشد حدودا 4000 تا 6000 دلار و در دوره دکتری حدودا 4500 تا 7000 دلار می باشد، این هزینه ها می تواند بسته به رشته و دانشگاه ها تغییر کنند. لازم به ذکر است که دولت عمان برای دانشجویان بورسیه هایی نیز در نظر گرفته است که شرایط را برای تحصیل آسان تر می کند.
    3. مهاجرت سرمایه گذاری
      از طریق خرید ملک: تا 2004 اتباع خارج از شورای خلیج فارس نمی توانستند در عمان ملک بخرند، اما پس از این سال قوانین تغییر کرد، مهاجرینی که ملکی به ارزش 250,000 الی 500,000 ریال عمان خریداری کنند می توانند اقامت عمان را دریافت کنند.
      از طریق ثبت شرکت: طی سالهای اخیر اتباع تمامی کشورها می توانند شرکت خود را در عمان به ثبت برسانند و مالکیت 100% داشته باشند. چندین نوع ثبت شرکت وجود دارد که متقاضی می تواند از بین آنها مناسب ترین را انتخاب کند. حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت 150,000 ریال عمان می باشد.

    مخارج زندگی در عمان بسته به سبک زندگی و محل زندگی شما متغیر می باشد اما به طور کلی هزینه های زندگی یک نفر در عمان در هر ماه حدود 789 دلار می باشد.

    عمان، کشوری چند فرهنگی است، سیستم مهاجرتی فعال دارد، دارای اقتصاد پویا است و همچنین روابط خوبی به ایران دارد که موجب می شود یکی از مقاصد مطلوب برای ایرانیان باشد. در ویزامیزا سعی کردیم مطالبی مفید و کارآمد برای مهاجرت به عمان با بهترین بازدهی را ارائه دهیم و طی کردن مراحل مهاجرت را برای شما کمی آسان تر کنیم.
صبر کنید ..
X