اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اندر فواید ذکر منبع...

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • اندر فواید ذکر منبع...

    دو سه روز پیش ، بطور اتفاقی سایت تازه کاری دیدم که تعداد قابل توجهی از مطالب سایت ما را عینا و بدون ذره ای تغییر، کپی پیست کرده بودند و بدون توجه به کپی رایتی که در قسمت پایین سایت درج شده، بدون ذکر نامی از مترجم آنلاین، تنها به ذکر منابعی که ما و سایر کاربران در زیر مطالب خود قرار داده بودیم، اکتفا کرده بودند.

    لازم دیدم به مواردی اشاره کنم.
    اگر ما منابع مطالب خود را در زیر مطالب قرار نمی دادیم، آیا اینگونه سایت ها به خودشان اجازه می دادند که به راحتی این حجم از مطالب سایت را کپی پیست کنند؟ حتما خودشان را هم اینگونه توجیه می کنند که ما مطالب را با منبع ارائه کردیم، اما کاملا واضح است که آنها حتی یک بار هم به آن منابع رجوع نکرده اند و فقط از روی سایت ما کپی پیست کردند. ما همواره سعی کردیم مطالب را با دقت و وسواس خاصی از ده ها منبع گوناگون و منابعی که دسترسی به انها به راحتی میسر نیست، در طی چند سال جمع آوری و بر طبق اصولی ویرایش، تایپ و باز نشر کنیم و در این میان دست به تولید و ترجمه نیز زدیم.

    ما تنها خواستیم به پاس وقتی که گذاشته شده، زحماتی که برای جمع آوری و ارائه مطالب مفید کشیده شده، حداقل نامی از مترجم آنلاین نیز برده شود، اما نمی دانم متاسفانه این چه رسمیست...

    تصویر زیر که از سایت مذکور برداشته شده، تنها گوشه ای از کپی برداری ازمطالب سایت ماست ...



    قضاوت با شما...
    گر خسته ای بمان و اگر خواستی بدان: ما را تمام لذت هستی به جستجوست ...
    اگر مطالب این سایت برایتان مفید بود، لطفا با مشارکت و به اشتراک گذاشتن تجربیات ارزشمند خود، آن را برای خود و دیگران پربارتر کنید!


    Webitsa.com
    Linkedin Profile
صبر کنید ..
X