اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

سال نو و انجمن نو!

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • سال نو و انجمن نو!

    سلام.

    سعی ما بر این بوده است که همواره بروز باشیم و آخرین امکانات را به خدمت بگیریم. در همین راستا و در آغاز سال نو تصمیم به ارتقاء سیستم انجمن ها گرفتیم که با تلاش هایی که صورت گرفت، خوشبختانه این امر محقق شد.

    سیستم های جدید، جدای از اینکه امکانات نویی به همراه دارند، نواقصی هم دارند. و ما تا آنجا که بتوانیم این نواقص را رفع خواهیم کرد. شما نیز اگر جایی مشکلی مشاهده کردید، می توانید همینجا و یا در بخش نظرات مطرح کنید تا ان شاء الله رسیدگی شود.

    نکته دیگر اینکه ممکن است اختلاف های آماری میان دو بخش انجمن ها و سایت وجود داشته باشد که دلیل آن تایید شدن یا نشدن، است. افرادی که ثبت نام می کنند، می بایست از طریق ایمیلی که برای آنها ارسال می شود، عضویت خود را تایید کنند. این امر برای استفاده از برخی امکانات انجمن الزامیست، اما برای سایت نه!

    با آرزوی بهترین ها!
    گر خسته ای بمان و اگر خواستی بدان: ما را تمام لذت هستی به جستجوست ...
    اگر مطالب این سایت برایتان مفید بود، لطفا با مشارکت و به اشتراک گذاشتن تجربیات ارزشمند خود، آن را برای خود و دیگران پربارتر کنید!


    Webitsa.com
    Linkedin Profile

  • #2
    تبریک

    سلام.

    بابت ارتقاء سیستم انجمنها به شما تبریک و خسته نباشید می گویم. امیدوارم در سال جدید و با سیستم جدید شاهد ایده های جدید و مطالب همچنان مفید در حوزه زبانهای خارجی باشیم.

    پیروز و سربلند باشید!

    I believed my wisdom
    ... Killed the whys as I grew ... Yet the time has taught me ... The whys are grown too
    Angel

    Click to Read My Other Poems

    نظر

    صبر کنید ..
    X