اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آغاز چهارمین سال فعالیت مترجم آنلاین

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آغاز چهارمین سال فعالیت مترجم آنلاین



    سلام.

    بسیار خرسندم که یک سال دیگر هم در خدمت شما عزیزان بودم و به لطف خدا و یاری دوستان و همراهی شما عزیزان، نهال مترجم آنلاین همچنان به بالندگی خود ادامه می دهد و با اضافه شدن شاخ و برگه هایش، نویدبخش خدمات هرچه بهتر خواهد بود.

    طی سال گذشته، کارهای بزرگی در مترجم آنلاین صورت پذیرفت و تعداد اعضاء و بازدید های سایت، نزدیک به سه برابر افزایش یافت. مهمترین کارهای انجام شده بدین شرح است:

    • طرح ادغام و یکپارچه سازی، سیستم ها و مطالب سایت، که تاثیر قابل توجهی در سهولت دسترسی کاربران و افزایش بازدید ها داشت.
    • ارائه دوره های ادبیات انگلستان، با طرحی متفاوت و جذاب که هرچند با نوسان مواجه شد، اما زحمات دوستان نتایج خیلی خوبی در بر داشت.
    • ارائه مطالب و مقالات بهتر و تخصصی تر
    • دستیابی به منابع بسیار ارزشمند درحوزه فعالیت سایت
    • طرح بزرگ کتابخانه مترجم آنلاین
    • ترجمه یک کتاب و در دست داشتن ترجمه کتاب دیگری به سفارش فدراسیون جانبازان


    و ان شاء الله در سال جاری، بر پایه تجربیات گذشته و تجربیات خوبی که در حال تحصیل آن هستیم و البته لطف خدا، یاری دوستان و همراهی شما عزیزان، بتوانیم به جایگاهی هر چه بهتر در ارائه خدمات مفیدتر، به مخاطبان گرامی در جای جای کشور عزیزمان، دست یابیم.


    اما روی سخنم با شما کاربران گرامی!

    گروه مترجم آنلاین، گروهی مستقل است که با توجه به اندک بضاعت خود، با تلاش فراوان گام در مسیری بس دشوار نهاده و قطعا حضور، همراهی، نظرات و مشارکت شما عزیزان، مسیر را بر ما هموار خواهد نمود.

    سیستم این سایت طوری انتخاب و پیاده سازی شده که اهمیت ویژه ای برای اعضاء و فعالیت های آنان قائل است و با توجه به تعداد اعضاء، بازدید ها و جایگاه خوبی که مترجم آنلاین در میان موتور های جستجو پیدا کرده، زمینه برای حضور و فعالیت اعضاء کاملا مساعد است.

    فناوری اطلاعات و محیط های سالم، کنترل شده و تخصصی اینترنتی بستری است مناسب برای ارتباطات سازنده، یافتن دوستان جدید، طرح دیدگاه ها ، ارائه توانمندی ها و رفع مشکلات به کمک یکدیگر! این شما و این هم مترجم آنلاین!
    بیایید با معرفی آن به دوستان، همکاران، هم دانشگاهی ها، اساتید و آموزگاران، با ارائه تجربیات، مطالب مفید و کاربردی، با مشارکت در رفع مشکلات یکدیگر، با طرح دیدگاه ها و نظرات و با همکاری یکدیگر و کارهایی هر چند کوچک، جامعه ای مجازی، تخصصی، پویا، مفید و کاربردی را رقم بزنیم!


    جا دارد در پایان تشکر ویژه داشته باشم از خانم حمزه (Angel) بابت تلاش های ایشان در بخش ادبیات سایت و ارائه دوره های ادبی و حمایت های ایشان از مترجم آنلاین و کتابخانه آن، همچنین دوستان خوبم، آقایان صفوی (Mehran) و میناکار (M.Minakar) به خاطر مشارکت در ترجمه دوره های ادبی و سایر ترجمه ها و کمک های همواره مفیدشان.

    ***


    با آرزوی توفیقات روز افزون!
    گر خسته ای بمان و اگر خواستی بدان: ما را تمام لذت هستی به جستجوست ...
    اگر مطالب این سایت برایتان مفید بود، لطفا با مشارکت و به اشتراک گذاشتن تجربیات ارزشمند خود، آن را برای خود و دیگران پربارتر کنید!


    Webitsa.com
    Linkedin Profile
صبر کنید ..
X