اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

پنجمین سال تولد سایت مترجم آنلاین

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • پنجمین سال تولد سایت مترجم آنلاین

    سلام
    امسال دومین سالی هست که تولد سایت و تبریک می گم و باز هم این تولد و به مدیرای گلمون و کاربرای خوبمون تبریک می گم.ان شا الله سال پر برکتی واسه سایتمون باشه.نماز روزتون مقبول درگاه حق.
    کاغذ سفید را هر چقدر هم زیبا و تمیز باشد کسی قاب نمیگیرد...برای ماندگاری در ذهن ها باید حرفی برای گفتن داشت!!!

  • #2






    سلام به شما دوستان عزیز!

    پنج سال از شروع فعالیت سایت مترجم آنلاین می گذرد. عادت داشتیم هرسال مدیر محترم سایت، A.m.ir عزیز، در این تاریخ اولین تبریک را بگوید؛ اما امسال بدلیل مشغله کاری از چند روز پیش به من یادآوری کردند که این کار رو انجام بدم. امروزوقتی دیدم دوست عزیزم masumeh اولین تبریک سالگرد رو گفته این رو به فال نیک گرفتم، چون نشان میدهد که شما دوستان هم مترجم آنلاین رو به اندازه ما دوست دارید. masumeh جان ازت ممنونم!

    با نگاهی به لیست مطالب دیدم مشارکت شما دوستان عزیز در مطالب سایت بیشتر شده. در سالی که گذشت مشغله ها و مسئولیتهای شروع زندگی به ما فرصت نداد تا مثل سالهای قبل دستاورد جدیدی داشته باشیم. اما چه دستاوردی بالاتر از همراهی و مشارکت بیشتر شما عزیزان؟!

    مترجم آنلاین همانطور که A.m.ir عزیز همیشه یادآوری کرده است یک سایت دانشجویی است. گرچه مادیگر به معنای متعارف دانشجو نیستیم اما مثل شما، همه جویندگان دانشیم؛ انگیزه اصلی ما در گروه مترجم آنلاین این است که بخوانیم و بدانیم و دانسته هایمان را به دوستانمان هدیه کنیم! مترجم آنلاین فرصتی است برای تقسیم آنچه در گذشته آموخته ایم و هم اکنون فرامی گیریم با دیگران . و این فرصت با هم بودن نه فقط برای ما ، بلکه برای همه شما دوستان عزیز مهیاست که دانسته هایتان را در حوزه تخصصی خود، فارغ از موقعیت شغلی و اجتماعی و تحصیلی، با دیگر دوستانتان تقسیم کنید. و مگرنه اینکه پیروزی در با هم بودن است؟!

    چشم به راه همه شما در مترجم آنلاین هستیم!

    پیروز باشید!

    I believed my wisdom
    ... Killed the whys as I grew ... Yet the time has taught me ... The whys are grown too
    Angel

    Click to Read My Other Poems

    نظر

    صبر کنید ..
    X