اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

استخدام فوری مترجم

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • استخدام فوری مترجم

    استخدام مترجم عربی , استخدام مترجم انگلیسی,استخدام مترجم ترکی و سایر زبان ها



    استخدام فوری مترجم
    اگر سابقه کار در حوزه مترجمی را در رشته های تخصصی خود دارید و میتوانید متون و مقالات تخصصی را ترجمه نمایید , ما نیاز به استخدام مترجم در حوزه های مختلف علمی و تحقیقاتی و دانشگاهی خواهیم داشت , مترجمین ما قادر هستند هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری در مجموعه ترجمه خدمت ویژه ای را ارئه دهند .
    استخدام مترجم انگلیسی
    امروزه در کشور ایران مترجمین زیادی در زبان انگلیسی فعالیت دارند از این بین هرچند امار دقیقی در دست نیست اما برای مترجمین رسمی آمارهای ارائه شده از سازمان های تابع کاملا دقیق است .
    اگر شما یک مترجم رسمی می باشید خدمات ترجمه رسمی ما نیازمند مهارت حرفه ای شما است و آماده هرگونه همکاری حرفه ای با شما را داریم , لازم به ذکر است ترجمه انگلیسی در دارالترجمه انگلیسی از اهمیت و میزان تقاضای بالایی برخوردار می باشد
    استخدام مترجم ترکی
    گاهی اوقات ممکن است شما مترجم آزاد و یا در اصطلاح عامه فریلنسر باشید , دارالترجمه ما قادر است از مترجمین ترکی در دپارتمان دارالترجمه ترکی دعوت کرده تا از خدمات ترجمه ویژه ترکی استانبولی بهره ببرد , لازم به ذکر است نزدیک به چند مترجم در حال حاضر در دارالترجمه مشغول بوده و همچنان نیاز به نیرو جهت استخدام خواهیم داشت .
    شرایط استخدام مترجم
    اگر شما مترجم هستید و به دنبال استخدام و جذب در دارالترجمه رسمی می باشید این فرصت مغتنمی است تا به دنبال مشاغل خانگی و از راه دور درآمدزایی کنید , شغل ترجمه امروزه با مدد خدمات ترجمه آنلاین , توانایی خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مشتریان شده و با تکیه بر مهارت های تخصصی مترجمان میتواند از فرصت های موجود به نحو احسن بهره برد .
    بسیاری از مشاغل ترجمه امروزه توسط مترجمان انجام میپذیرد لذا برخی مترجمین آزاد میتوانند با طی مراحل جذب و استخدام ما به عنوان کارمند حضوری و یا غیر حضوری در دپارتمان ترجمه پارسیس مشغول به کار شوند .
    اگر شما به صورت دو زبانه هستید ، این فرصت های زیادی را برای مشاغل کار از خانه ، مانند مراکز تماس دو زبانه ، شغل ترجمه ، تفسیر ، بومی سازی ، آموزش آنلاین و موارد دیگر باز می کند. البته هر یک از این مشاغل علاوه بر توانایی زبان شما می توانند به مجموعه مهارت های متفاوتی نیز نیاز داشته باشند. همچنین مشاغل با زبانی که شما صحبت می‌کنید متفاوت خواهد بود.
    بسیاری از مشاغل ترجمه توسط مترجمان انجام می شود ، اما برخی از شرکت ها مترجمان خانگی را به عنوان کارمند استخدام می کنند. لیست زیر شامل فرصت های ترجمه هم برای پیمانکاران مستقل و هم برای کارمندان با مهارت در زبان های مختلف است. به خاطر داشته باشید که اگر مهارت دو زبانه دارید ، ممکن است بخواهید در جستجوی شغل خود ، دو زبانه را نیز به عنوان یک کلمه کلیدی در جستجوی شغل خود قرار دهید.



    خدمات ترجمه زبان
    https://parsistrans.com
صبر کنید ..
X