اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

نرم افزار جعبه لایتنر اندیشه کیش

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • نرم افزار جعبه لایتنر اندیشه کیش


    نرم افزار جعبه لایتنر جهت یادگیری تمامی موضوعات شامل زبانهای خارجی، پزشکی، حقوق، تاریخ، ادبیات، رشته های مهندسی و تمامی مطالبی که نیاز به آموختن آن دارید طراحی گردیده است.


    در نرم افزار جعبه لایتنر معرفی شده توسط گروه آموزشی اندیشه کار بسیار ساده شده است. در این نرم افزار تمامی مراحل اعم از ساخت فلش‌کارت‌ها، برنامه‌ی زمانبندی مرور آنها و بسیاری امکانات دیگر بصورت نرم‌افزاری، بر روی کامپیوتر و موبایل طراحی شده است. شما حتی می‌توانید عکس، صدا ، فیلم و حتی فرمولهای ریاضی و یا شیمی را به فلش کارتها اضافه کنید.

    آموزش 400 لغت پرکاربرد انگلیسی
    نرم افزار جعبه لایتنر اندیشه کیش با قابلیت ویژه نصب همزمان بر کامپیوتر و گوشی موبایل یادگیری زبان های خارجی را برای شما آسان،جذاب و لذت بخش کرده است ..

  • #2
    مزایای جعبه لایتنر اندیشه کیش

    نرم‌افزار جعبه لایتنر اندیشه کیش از بسیاری جهات قابلیتهای فوق العاده ای را برای کاربر ایجاد می‌کند که در سایر نرم افزارها دیده نمی شود .ما قصد داریم بصورت آسان و مختصر در این ویدیو امکانات و برتری نرم افزار جعبه لایتنر اندیشه کیش را نسبت به سایر نرم افزارها برای شما توضیح دهیم.

    برای دیدن ویدیو به آدرس سایت زیر مراجعه نمایید .

    goo.gl/qbQ5Ln
    نرم‌افزار جعبه لایتنر اندیشه کیش از بسیاری جهات قابلیتهای فوق العاده ای را برای کاربر ایجاد می‌کند که در سایر نرم افزارها دیده نمی شود .ما جعبه لایتنر اندیشه

    نظر


    • #3
      جعبه لایتنر اندروید

      نرم افزار جعبه لایتنر اندروید اندیشه کیش این قابلیت را دارد که به راحتی بر روی موبایل شما نصب شود.می توانید در هر زمان و مکان زبان انگلیسی، زبان آلمانی و دیگر زبان ها را به راحتی ببینید و گوش بدید. جعبه لایتنر اندروید اندیشه قویترین نرم‌افزار موجود در بازار ایران می‌باشد.
      نرم افزار جعبه لایتنر اندروید اندیشه کیش این قابلیت را دارد که به راحتی بر روی موبایل شما نصب شود.جعبه لایتنر اندروید اندیشه قویترین نرم‌افزار موجود در ..

      نظر


      • #4
        تقویت حافظه با جعبه لایتنر

        آیا می دانید مغز ما چگونه یاد می گیرد؟ راه حل تقویت حافظه چیست؟ آیا راهی برای تقویت حافظه وجود دارد؟ راه حل ما برای تقویت حافظه استفاده از جعبه لایتنر اندیشه کیش است.
        برای مشاهده ویدیو آموزشی این بخش یه آدرس سایت زیر مراجعه نمایید.
        آیا می دانید راه حل تقویت حافظه چیست؟ آیا راهی برای تقویت حافظه وجود دارد؟ راه حل ما برای تقویت حافظه استفاده از جعبه لایتنر اندیشه کیش است

        نظر


        • #5

          آدرس سایت اندیشه کیش

          نظر


          • #6
            تماس با گروه نرم افزار جعبه لایتنر اندیشه کیش

            تمـاس از طریـق تلفن:

            مرکز پخش نرم افزار: شرکت بانک کتاب پایتخت

            تهران ، خیابان انقلاب ، خیابان منیری جاوید ، بن بست بهاره ، پلاک 1 ، واحد 2، تلفن 66483838-021

            کاربران محترم جهت ارتباط با بخش فنی نرم افزار جعبه لایتنر اندیشه کیش و طرح هر گونه سوال فنی در خصوص استفاده از نرم افزار،‌ ایراد احتمالی مشاهده شده در نرم افزار و يا هرگونه درخواست از طريق صفحه زير اقدام نماييد.

            لطفا شماره تلفن و يا آدرس ايميل خود را وارد كرده تا از طرف بخش فنی مربوطه و جهت رفع مشکل با شما تماس حاصل نماییم.

            نظر


            • #7
              نصب همزمان این نرم افزار بر کامپیوتر و تلفن همراه

              مشکلات جعبه لایتنر مقوایی و از دست دادن زمان های مرده با نصب همزمان جعبه لایتنر اندیشه بر کامپیوتر و تلفن همراه شما به کلی رفع شده است.

              در نرم افزار جعبه لایتنر اندیشه تمامی مراحل اعم از ساخت فلش‌کارت‌ها، برنامه‌ی زمانبندی مرور آنها و بسیاری امکانات دیگر بصورت نرم‌افزاری، بر روی کامپیوتر و موبایل طراحی شده است. شما حتی می‌توانید عکس، صدا ، فیلم و حتی فرمولهای ریاضی و یا شیمی را به فلش کارتها اضافه کنید.

              نرم افزار نسخه‌ی موبایل، مهمترین مشکل جعبه لایتنر مقوایی، که حمل و نقل آن می باشد را برطرف کرده است.

              آدرس سایت اندیشه کیش
              برای دیدن این مطلب به آدرس سایت زیر مراجعه نمایید:

              نظر

              صبر کنید ..
              X